
Waarmee kunnen we je helpen?
Heb je een vraag? Vind de meest gestelde vragen hier. Als je vraag er niet tussen staat kun je het contactformulier onderaan de pagina invullen.
Productinformatie
Hoe kan ik het beste de chocolade bewaren?
Het is aan te raden om onze chocolade op een donkere plek te bewaren tussen de 13 -18 graden
Hoelang is jullie chocolade houdbaar?
Onze chocolade heeft een houdbaarheid van rond de 3 maanden.
Is jullie chocolade eerlijk?
Bij Chocoladegift maken we gebruik van hoogwaardige chocolade van Cacao Barry, die afkomstig is uit duurzame bronnen in West-Afrika. Onze chocolade is volledig traceerbaar en voldoet aan strenge duurzaamheidsnormen.
Als onderdeel van onze inzet voor het milieu en sociale verantwoordelijkheid, is de chocolade van Cacao Barry waar wij mee werken aangesloten bij de stichting Thriving Nature. Deze stichting streeft ernaar om tegen 2025 een ontbossingsvrije en koolstofneutrale productie te realiseren. Voor elk kilogram chocolade dat we bij Chocoladegift verwerken, dragen we €0,20 af aan de stichting Thriving Nature om dit nobele doel te ondersteunen.
Bestellingen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats via onze webshop gemakkelijk een bestelling. Je kunt je doosje bonbons zelf samenstellen met een luxe cadeauverpakking en eventueel een kaartje, met daarop jouw persoonlijke boodschap. Als je bestelling compleet is ga je naar je winkelmandje om af te rekenen. Betaal dan je bestelling en je ontvangt van ons een bevestiging via de mail.
Tot hoe laat kan ik mijn bestelling plaatsen, zodat deze dezelfde dag wordt verzonden?
Als je van maandag tot en met vrijdag vóór 17:00 uur je bestelling plaatst, wordt deze dezelfde dag nog verzonden
Hoe verwijder ik een cadeau uit mijn winkelwagen?
In de winkelmand vind je bij het cadeau een knopje om het cadeau te verwijderen.
Verzending
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen jouw bestelling als brievenbuspakketje met PostNL. Bestel je meer dan één product of stuur je een cadeautje naar België of Duitsland? Dat verzenden wij je bestelling als pakket met PostNL.
Gratis verzenden vanaf €30,-
Verzendkosten PostNL brievenenbus: €3,50Verzendkosten PostNL pakket: €4,95
Verzendkosten PostNL naar Duitsland: €10,95
Verzendkosten PostNL naar België: €6,95
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor de meeste cadeaus met een bezorgadres geldt, binnen 1-2 dagen bezorgd.
Tot hoe laat kan ik mijn bestelling plaatsen, zodat deze dezelfde dag wordt verzonden?
Als je van maandag tot en met vrijdag vóór 17:00 uur je bestelling plaatst, wordt deze dezelfde dag nog verzonden.
Retour
Hoe retourneer ik mijn product?
Natuurlijk kan het voorkomen dat onze chocolade niet volledig aan jouw verwachtingen voldoet. In dat geval heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren, op voorwaarde dat de chocolade onbeschadigd is en het product in nieuwstaat verkeert.
Tevredenheidsgarantie
Heb ik recht op garantie?
Bij ons staat 100% klanttevredenheid centraal. We zijn volledig overtuigd van de kwaliteit van onze producten en gaan ervan uit dat jij tevreden zult zijn met je aankoop. Mocht je echter niet helemaal tevreden zijn, een probleem ervaren of het ontvangen product beschadigd zijn, neem dan contact met ons op. Je kunt een mail sturen naar klantenservice@chocoladegift.nl We streven er altijd naar om een passende oplossing te bieden. Bovendien geldt voor al onze producten de wettelijke garantie. Deze garantie houdt in dat een product moet voldoen aan wat jij er redelijkerwijs van mag verwachten
Zakelijk bestellen
Kan ik zakelijk chocolade bestellen?
Dat kan zeker! Klik hier voor meer informatie over zakelijke bestellingen. Je kunt vrijblijvend een offerte aanvragen, op maat gemaakt voor jouw wensen. Je kunt je cadeaus personaliseren en gemakkelijk versturen. Wil je naar meerder adressen versturen? Maak dan gebruik van onze verzendservice.
Kan ik de cadeaus personaliseren?
Je kunt je doosje bonbons personaliseren. Vermeld dit erbij als je contact met ons opneemt en maak samen met onze ontwerpers een eigen sleeve met bijvoorbeeld een logo en een leuke boodschap. Verras je werknemers of collega’s met een smakelijke verrassing als dank, felicitatie of blijk van waardering!
Kan ik naar meerdere adressen versturen?
Ja dat kan, maak gebruik van onze verzendservice en stuur een mail naar sales@chocoladegift.nl
Kan ik betalen per factuur?
Als zakelijke klant kun je je bestellingen betalen per factuur. Je ontvangt achteraf een digitale factuur in je mail.
Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op
Heb je een vraag of een klacht over je bestelling? We staan voor je klaar! Vul dit contactformulier in om direct hulp te krijgen. Stuur ons een bericht en vergeet niet je ordernummer te vermelden, zodat we je zo efficiënt mogelijk kunnen helpen. Ons klantenservice team streeft ernaar om binnen 1 werkdag te reageren.